ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΡΙΑ

Rad%20Den%20PlirΠΡΟΣ: Διοικήτρια του «Γενικού Νοσοκομείου Σάμου «ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ» – Γ.Ν. – Κ.Υ. Ικαρίας»,

κα Διοικήτρια

Στις 10-1-2013 συγκεντρώθηκε όλο το προσωπικό (Διοικητικό, Νοσηλευτικό, Ιατρικό) του πρώην Γ.Ν.-Κ.Υ. Ικαρίας με μοναδικό θέμα συζήτησης την κατάργηση του Γ.Ν.-Κ.Υ. Ικαρίας. Ετέθησαν ποικίλα όσα ερωτήματα, τα οποία σας απευθύνουμε, ως μόνη αρμόδια να μας απαντήσετε.

1. Μέχρι τώρα λόγω του μονήρους ή διήρους των θέσεων σχεδόν όλων των ιατρικών ειδικοτήτων το πρόγραμμα εφημεριών και μέσω αυτού οι υγειονομικές ανάγκες του πληθυσμού της Ικαρίας καλύπτονταν με κάποιες πρόσθετες εφημερίες –που δεν πληρώνονται πλέον παρά τις κατά καιρό ψεύτικες δεσμεύσεις των διοικήσεων–, κάποια «ρεπό» έναντι αμοιβής, και κυρίως με το φιλότιμο πολλών ιατρών. Ερωτάσθε: Τι θα γίνει από εδώ και πέρα; Έχετε προβλέψει ποσόν στον προϋπολογισμό για πληρωμή πρόσθετων εφημεριών των ιατρών της Ικαρίας; Έχετε ζητήσει επικουρικούς ιατρούς για την Ικαρία, και αν ναι για ποιες ειδικότητες και με τίνος την εισήγηση; Όταν θα εφημερεύει ένας ιατρός μιας ειδικότητας στη Σάμο και δεν υπάρχει ιατρός αντίστοιχης εφημερίας στην Ικαρία, πως θα έρχεται ο ασθενής για να εξεταστεί εκεί; Όταν θα νοσηλεύεται ένας ασθενής στην Ικαρία και ο εφημερεύων είναι στη Σάμο πως θα τον παρακολουθεί; Έχετε προβλέψει λίστα ιατρών για να συνοδεύουν τον ασθενή από την Ικαρία στη Σάμο ή το ανάποδο;

2. Τι θα γίνει με την προμήθεια αναλώσιμου υγειονομικού υλικού ή καθημερινών υλικών, πχ φάρμακα και φαγητό για τους νοσηλευόμενους; Τι θα γίνει με τα πάγια αιτήματα για ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό ή αυτόν του οποίου η προμήθεια έχει ήδη δρομολογηθεί;  Ερωτάσθε τι ποσόν έχετε προβλέψει στον προϋπολογισμό του 2013 για τις αντίστοιχες ανάγκες της Ικαρίας.

3. Όπου μέχρι τώρα έχουν γίνει συγχωνεύσεις, έγιναν μετακινήσεις προσωπικού. Τι θα γίνει με το προσωπικό της Ικαρίας; Θα εντέλλεται ο υπάλληλος να παρουσιάζεται το πρωί στη Σάμο και να επιστρέφει το μεσημέρι σπίτι του στην Ικαρία; Ή θα καλύψετε τα έξοδα μετακίνησης και μετεγκατάστασης του υπαλλήλου;  Τι θα γίνει με πιο καθημερινά ζητήματα; Αν, πχ, ένας υπάλληλος θέλει μια άδεια ή ένα πιστοποιητικό προϋπηρεσίας θα σας στέλνει την αίτηση και θα περιμένει την απάντησή σας;

Επειδή πάνω απ’ όλα είναι η υγεία των πολιτών περιμένουμε ουσιαστικές απαντήσεις εκ μέρους σας και όχι μια απάντηση του είδους «αναμένουμε ερμηνευτικές εγκυκλίους», γιατί πιστεύουμε ότι ένας ασθενής που προσέρχεται αιμορραγώντας ή πονώντας δεν έχει το χρόνο να περιμένει ερμηνευτικές εγκυκλίους.

Από τη γενική συνέλευση 11-1-2013

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: 2Η ΥΠΕ, διοικητής 2ΗΣ ΥΠΕ

ΥΥΚΑ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΙΚΑΡΙΑΣ

Αρ. Πρωτ/λου: 82/ 11-01-2013

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s